خدمات میکروتیک – نصب و راه اندازی میکروتیک

امروزه با توجه به گسترش فناوری و استفاده از رایانه شرکت ها و مجموعه ها اقدام به راه اندازی شبکه و استفاده از خدمات شبکه کرده اند در همین راستا , راه اندازی میکروتیک به دلیل قیمت مناسب تجهیزات , امکانات بسیار زیاد و تنوع سرویس هایی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. خدمات میکروتیک بسیار متنوع اند و با استفاده از آن می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در شبکه تان پیاده سازی کنید. سرعت نصب سرویس های میکروتیک بسیار بالاست و در کوتاهترین زمان ممکن می توانید از آن استفاده کنید در ادامه به صورت کامل تر به معرفی میکروتیک پرداخته ایم.

گسترش استفاده از خدمات میکروتیک

گسترش استفاده از خدمات میکروتیک

امروزه شبکه های کامپیوتری با سرعت زیادی در حال پیشرفت و گسترش می باشند. همین عامل سبب شده است که مدیران شرکت ها به مسئله امنیت شبکه و مدیریت پهنای باند توجه ویژه ای داشته باشند راه اندازی میکروتیک کمک میکند تا مدیران از این نظر دغدغه ای نداشته باشند. با استفاده از خدمات میکروتیک می توانند امنیت شبکه ی خود را تامین کنند و قادر خواهند بود اینترنت مصرفی کارکنان را مدیریت کرده و در حجم مصرفی آنها محدودیت های ایجاد کنند و هزینه های مربوط به آن را به نسبت قابل توجهی کاهش دهند.

راه اندازی میکروتیک تنها به این امکانات محدود نمی شود بلکه با استفاده از خدمات میکروتیک قادر خواهید بود هر آنچه که در یک شبکه مورد نیاز است با هزینه های بسیار پایینی پیاده سازی کنید خدماتی مانند  راه اندازی voip , مانیتورینگ شبکه , مدیریت کردن پهنای باند , اتصال شبکه ی شعب مختلف یک سازمان و …. که تنها برخی از امکانات بیشمار میکروتیک می باشد.